Nekem egy Polo lenne a tippem, amire valami elvetemült hátsó ajtókat vágott – innen az eltérő magasságú kilincs. Vagy a rendszám alapján egy Polo/Golf fronttal megcseszett Jetta.
En nezegettem kicsit, es hat egyelore a jetta es lada 2101van meg, bar lehet hogy a fiat/nagypolszki az, annyira azert nem vagyok kepben.
Ahogy elnezem a sok komment, nagyon greta vagyok ehhez, van ebben meg vagy otfele mas jarmu is. Csak az tunt fel hogy a ket kilincs durva elfalazasokba van.
Nem kommenteltem vagy tíz éve, de ezek, ez az utsó kettő! Csumára visszahozzák az érzést! Semmi sallang. Egyszerű rajzok. És a szövegek: “kocsim gyakran redvás”. Hiányoztak már ezek nagyon.
“Ebből kettő habos, három nem.”. Textbook No Shit Sherlock! meme. Egyébként bármilyen, Togliattiban ellett Volkswagen legyen ez, ostorcsapásos nyaktörés réme nem fenyeget, hála a korbársonnyal ékített Lenin-rendnek, akarom mondani fejtámlának. Kilincseknél azért fogyott a vodka, rendesen.
Egyértelmű. Kelet és nyugat harmonikus találkozása eme járgány. Gratula Grafitnak a kiváló lakatosmunkához :-)
Az megvan, hogy bogárhátú VW-ből VW Golfot is lehetett csinálni még az átkosban, teljesen “legálisan”, csupán típusmódosítással? Még flexelni meg hegeszteni se kellett hozzá, a papír meg elbírta…
Nyilván VW Jetta. Pedig a gyengébbek kedvéért beszédes a rendszám is. Figyeldoda!
zeza: https://www.autoscout24.de/angebote/lada-1300-1500-1600-benzin-gruen-2ed9aaa8-dd87-022b-e053-0100007ff893?cldtidx=1&cldtsrc=listPage
Hátsó ablak és C oszlop Dacia 1100.
Minden részlet arany, de legcsodálasobb a körbe foglalt bárka az orrán. :)
Zsigolfli
Nekem egy Polo lenne a tippem, amire valami elvetemült hátsó ajtókat vágott – innen az eltérő magasságú kilincs. Vagy a rendszám alapján egy Polo/Golf fronttal megcseszett Jetta.
En nezegettem kicsit, es hat egyelore a jetta es lada 2101van meg, bar lehet hogy a fiat/nagypolszki az, annyira azert nem vagyok kepben.
Ahogy elnezem a sok komment, nagyon greta vagyok ehhez, van ebben meg vagy otfele mas jarmu is. Csak az tunt fel hogy a ket kilincs durva elfalazasokba van.
Nem kommenteltem vagy tíz éve, de ezek, ez az utsó kettő! Csumára visszahozzák az érzést! Semmi sallang. Egyszerű rajzok. És a szövegek: “kocsim gyakran redvás”. Hiányoztak már ezek nagyon.
A’ Pöszmék Zsozsót szerintem mindenki ismeri. Sőt, sokunk többet is tudna említeni a saját környezetéből. A kötött fejfedő meg mindent visz.
Nem némi Tenx!
73!
Fentűnt, hogy az igazán kemény gyerekeknek egy tükör is elég, hogy megelőzzék a bármit?
És hol a szarvasbőr, te “paganini”? Vagy legalább a Pearl Izumi Chamois?
El a bojtos sapkáddal a krómtól!
Akkor ez most elől-hátul hajt?
Szeretném felhívni a kedves közönség figyelmét a rendszámra. Az elárulja milyen tervezés: Grafit S.K.
Én, mint abszolút hozzá nem értő mondom: Grafit, rendesen belerottyantottál a ventil(l)átorba!
A verda elég patchworknek tűnik amúgy.
hátulja lehet Polski is…
“Ebből kettő habos, három nem.”. Textbook No Shit Sherlock! meme. Egyébként bármilyen, Togliattiban ellett Volkswagen legyen ez, ostorcsapásos nyaktörés réme nem fenyeget, hála a korbársonnyal ékített Lenin-rendnek, akarom mondani fejtámlának. Kilincseknél azért fogyott a vodka, rendesen.
Első híd meg valami Oldsmobile Toronado jövevény, ezzel a felnivel…
“D.man mindig is a maffia oldalán állt, ezért van velem a sok barát, őőőőőőőh!” https://drive-my.com/en/blogs/entry/1991-lada-riva-vaz-2105-with-custom-air-ride-system.html Első fekvőrendőrnél torony- és fogazatcsere. De azért odavág, mint a kurblis Megger fizikaórán a kis csíráknak.
ez most ilyen árokparti keverék lett, félig emlékképekből, nemde?
A kilincsek eltérő magassága is mutatja, hogy biztosan egy szétflexelt, majd (ki tudja hogyan) újraintegrált hibrid karosszériáról lehet itt szó. D
Egyértelmű. Kelet és nyugat harmonikus találkozása eme járgány. Gratula Grafitnak a kiváló lakatosmunkához :-)
Az megvan, hogy bogárhátú VW-ből VW Golfot is lehetett csinálni még az átkosban, teljesen “legálisan”, csupán típusmódosítással? Még flexelni meg hegeszteni se kellett hozzá, a papír meg elbírta…
Mitől lenne ez Jetta, amikor a lépcsős része már Zsiguli :-)? (Meg az eleve kockalámpás.) Egyes Golf az, ha mondom meg 2101.
Jogos, bár van pár szép, amit pont a golf 1 kereklámpás elemeivel építenek át. mivel baromi jól néz ki, nekem beégett.
Ez kettő autó egyben.
B oszlopig jetta onnantól hátra Zsiga. Felnik, lökhárítók, kilincsek is eltérőek.
240-es Volvo VW orral :)
1200, Jetta ( és nyomokban Volvot is tartalmaz).
Volvo? Ezzel az erővel a C oszlop R8 vagy R10 is lehetne :-)
Ééés ott a pont! Vagy Dacia 1100, hogy Keleten maradjunk.
Mokvicsslusszkulcs.
ezerhármas zsiguli 87 környékéről?
Trabant?
Ja és elsőőőőőőőőőőő!