Nem értem mit rinyálnak, megvan még a fater köszörűje, pont két mozdulat ráhúzni a 118°-ot. Kevésbé igényesek kedvéért: a köszörű tálca hozzád közeli bal sarkához mutasson a fúró szára…
Kedves Grafit,nem akarok,győzni kell anyagi forrással,és amikor elégedetten hátradőlsz,milyen remek kis cuccom van,összefutsz valakivel,akinek háromszor malacabb lánca van,és most akarja elkölteni a háromszor drágább kétszeresét,mert nem az igazi ,- persze Te is hallod,és tényleg nem az igazi -olyankor kell húzni egy vonalat,és kiszállni belőle.
Ezt akartam érzékeltetni,amúgy tisztelem a hobbyt,de amire termett,poroslábú nem tudja követni.
Én pedig poroslábú vagyok ehhez.
Ha high end-ről beszélünk
Ha HI-FI-ről,az másabb egy kicsit.
Nekem ez mindig furcsa volt.
Mérnökként értem a dolgot persze, mert kell egy szint minden képpen.
De nekem ez olyan, mintha a könyvekről beszélgetve nem a szereplőkről, cselekményről lenne szó, hanem a betűtípusról, meg a szóközről.
Vigasztalásul megjegyezném, hogy a valaha legnagyobb példányszámban eladott jazz lemez egy hibás zongorán felvett szóló koncert. Tehát az eszköz sem volt “high end”.
Hallotam én már mániákustól, hogy a MÜPA nem jól szól…
Ugyan már, örülj, jogy túl vagy rajta.
Hát persze…. az is kérdés -itthon- hogy mi high-end és mi a hifi. Én most szedegettem össze lassacskán egy komplett angol láncot a kilencvenes évekből. Az akkori árát tekintve egy angol gyári munkás simán megengedhette magának. Mégis sokkal minőségibb hangja van, mint a kortárs magyar, lengyel, szlovák elektronikáknak, amire anno azért spórolni kellett. Ma már a cégek is alig maradtak talpon, de ezek a kütyük legendák maradtak pusztán azért mert jó rajtuk zenét hallgatni. Pedig nem high end ez, nagyon nem. De nem is egy áramvonalas muzsik center. Hát akkor mi… ? :)
Hozé,a hangmérnök a stúdiómunka,a rögzítés,és máris lehet fintorogni a drága cuccot hallgatva.Iszonyat pénz egy jól rögzített hordozó,lehet CD,LP de inkább orsós kivitel,mert az az igazi,a mai napig. A hibás zongora,jó rögzítéssel élmény lehet.
Grafit,mint a Golf I GTI. ikonok,múltkor volt egy Spendor sp2 ,még a Tannoy Celestion, Heybrook HB 1korszakból 150000 ért.
Most a Dali a kommersz high-endet 400 körül adják,jó nagy behemótok,de á…hagyjuk.
Friss például,hogy a a hazai elitet is nézzük,egy orion HS 40 -ért -hát nem gyerek -60000 forintot kérnek.Cukrom az egekben.Tény,hogy a legjobb Orion.
Szóval inkább “igényesebb zenehallgatásra alkalmas eszközök”-belemenni,versenyezni nem szabad,ami belefér a kasszába,de azt is az utolsó fillérig.Meghálálja,azok még javíthatók voltak,maiak már csak inkább a több millió felett.
Én a kiegészítőkön vagyok kiborulva,az aranyozott csatlakozókon mintha nem is ónnal forrasztanának készüléken belül, az irányjelölt alja drága hangsugárzó kábelekhez.
A csúcs,mint a fenti egy milliós az az igazi,mert természetes hanghűséget ad.
A többi hi-fi + parasztvakítás & marketing.
Szerintem.
Tényleg így van. Nekem van egy Aaron erősítőm, amit ők építettek. High-end körökben eléggé megosztó híre van a márkának, amiben erősen benne vannak szubjektív dolgok is. (“jobban szól, mint….) Én nem nagyon foglalkozom vele, zenét hallgatok rajta. :) ami pedig az alisca műhelyét illeti, az tényleg nem semmi!
Sajnos nem volt alkalmam élőben elmenni hozzájuk, egy ismerős hozta-vitte a cuccot, de ahogy telefonon beszéltem velük, az tökéletesen meggyőzött. Amikor felhívott a faszi, és büszkeséggel vegyes nyugalommal kijelentette, hogy “Sikerült rekonstruálnunk a végfokot. Tele volt ipari hulladékkal, de kitakarítottuk belőle, most dinamikusabban szól, mint új korában.” akkor tudtam, hogy nem lehet baj. Ez kb. 10 éve volt, a cucc kiváló azóta is. Előtte 3 szerelő küzdött vele, de mindig kijött belőle a végén a füst, csak ideig-óráig volt jó.
Bakker annyira benne van a sufnihobbis életérzés. :) Amikor a nagyfater átheggesztette a fúrót, mert rossz irányba forgott. Aztán vette észre, hogy van rajta kapcsoló.
Nem értem mit rinyálnak, megvan még a fater köszörűje, pont két mozdulat ráhúzni a 118°-ot. Kevésbé igényesek kedvéért: a köszörű tálca hozzád közeli bal sarkához mutasson a fúró szára…
Szerintem a tesó a körme alól akarja kipiszkálni a koszt a sarukkal.
High end…
Örök vesszőparipa,elégedetlenség depresszió.
https://www.youtube.com/watch?v=fr8O_jZhpl4
F…om.
Akarsz róla beszélni?
(akarjál már, lécci! :))
Kedves Grafit,nem akarok,győzni kell anyagi forrással,és amikor elégedetten hátradőlsz,milyen remek kis cuccom van,összefutsz valakivel,akinek háromszor malacabb lánca van,és most akarja elkölteni a háromszor drágább kétszeresét,mert nem az igazi ,- persze Te is hallod,és tényleg nem az igazi -olyankor kell húzni egy vonalat,és kiszállni belőle.
Ezt akartam érzékeltetni,amúgy tisztelem a hobbyt,de amire termett,poroslábú nem tudja követni.
Én pedig poroslábú vagyok ehhez.
Ha high end-ről beszélünk
Ha HI-FI-ről,az másabb egy kicsit.
Nekem ez mindig furcsa volt.
Mérnökként értem a dolgot persze, mert kell egy szint minden képpen.
De nekem ez olyan, mintha a könyvekről beszélgetve nem a szereplőkről, cselekményről lenne szó, hanem a betűtípusról, meg a szóközről.
Vigasztalásul megjegyezném, hogy a valaha legnagyobb példányszámban eladott jazz lemez egy hibás zongorán felvett szóló koncert. Tehát az eszköz sem volt “high end”.
Hallotam én már mániákustól, hogy a MÜPA nem jól szól…
Ugyan már, örülj, jogy túl vagy rajta.
Hát persze…. az is kérdés -itthon- hogy mi high-end és mi a hifi. Én most szedegettem össze lassacskán egy komplett angol láncot a kilencvenes évekből. Az akkori árát tekintve egy angol gyári munkás simán megengedhette magának. Mégis sokkal minőségibb hangja van, mint a kortárs magyar, lengyel, szlovák elektronikáknak, amire anno azért spórolni kellett. Ma már a cégek is alig maradtak talpon, de ezek a kütyük legendák maradtak pusztán azért mert jó rajtuk zenét hallgatni. Pedig nem high end ez, nagyon nem. De nem is egy áramvonalas muzsik center. Hát akkor mi… ? :)
Hozé,a hangmérnök a stúdiómunka,a rögzítés,és máris lehet fintorogni a drága cuccot hallgatva.Iszonyat pénz egy jól rögzített hordozó,lehet CD,LP de inkább orsós kivitel,mert az az igazi,a mai napig. A hibás zongora,jó rögzítéssel élmény lehet.
Grafit,mint a Golf I GTI. ikonok,múltkor volt egy Spendor sp2 ,még a Tannoy Celestion, Heybrook HB 1korszakból 150000 ért.
Most a Dali a kommersz high-endet 400 körül adják,jó nagy behemótok,de á…hagyjuk.
Friss például,hogy a a hazai elitet is nézzük,egy orion HS 40 -ért -hát nem gyerek -60000 forintot kérnek.Cukrom az egekben.Tény,hogy a legjobb Orion.
Szóval inkább “igényesebb zenehallgatásra alkalmas eszközök”-belemenni,versenyezni nem szabad,ami belefér a kasszába,de azt is az utolsó fillérig.Meghálálja,azok még javíthatók voltak,maiak már csak inkább a több millió felett.
Én a kiegészítőkön vagyok kiborulva,az aranyozott csatlakozókon mintha nem is ónnal forrasztanának készüléken belül, az irányjelölt alja drága hangsugárzó kábelekhez.
A csúcs,mint a fenti egy milliós az az igazi,mert természetes hanghűséget ad.
A többi hi-fi + parasztvakítás & marketing.
Szerintem.
Én meg beszopom,hogy Grafitember nevében valaki belevigyorog a pofámba,munkakezdés előtt.
De ti ott vagytok mindenhol,nem igaz?
ezek tudom kik, az alisca orange nevű cég. elég durva arcok ;)
Ne bántsd az aliscás skacokat. Nekem úgy feltámasztották az erősítőmet, hogy sohasem volt olyan, mint utána. Tényleg. Jó fejek.
Tényleg így van. Nekem van egy Aaron erősítőm, amit ők építettek. High-end körökben eléggé megosztó híre van a márkának, amiben erősen benne vannak szubjektív dolgok is. (“jobban szól, mint….) Én nem nagyon foglalkozom vele, zenét hallgatok rajta. :) ami pedig az alisca műhelyét illeti, az tényleg nem semmi!
Sajnos nem volt alkalmam élőben elmenni hozzájuk, egy ismerős hozta-vitte a cuccot, de ahogy telefonon beszéltem velük, az tökéletesen meggyőzött. Amikor felhívott a faszi, és büszkeséggel vegyes nyugalommal kijelentette, hogy “Sikerült rekonstruálnunk a végfokot. Tele volt ipari hulladékkal, de kitakarítottuk belőle, most dinamikusabban szól, mint új korában.” akkor tudtam, hogy nem lehet baj. Ez kb. 10 éve volt, a cucc kiváló azóta is. Előtte 3 szerelő küzdött vele, de mindig kijött belőle a végén a füst, csak ideig-óráig volt jó.
Jaja nem is bántani akartam őket, de tényleg ilyenek, teljesen abszurd hely.
De mi az a kábelfonat a második, harmadik képen? Valami erősáramra gyanakszom.
Hangszóró kábel lesz az, villás érintkező fejekkel. Forrasztva. Fonva, mer’ attól tisztább a cin.
El ne hidd!
Az egy közönséges rinya (Necrophlosophagus longicoreis) bazibumm bűbájjal kezelve.
Két ilyen simán legyak egy elefántot.
Nem egypetéjű ikrek,az tisztán látszik.
Akai CS-M3 deck is várja a feltámadást, Fater vette még az első művezetői fizetéséből.
Bakker annyira benne van a sufnihobbis életérzés. :) Amikor a nagyfater átheggesztette a fúrót, mert rossz irányba forgott. Aztán vette észre, hogy van rajta kapcsoló.
Biztos velem a baj van, de ezt most kuvára nem értem, Grafit.
Pedig egyszerű. Fater az éleslátásával addig élezgette a fúrókat a köszörűn, míg jó el nem baszta mindegyiket. De a négy és feleset biztosan.
A hálátlan utókor. Ezeknek semmi sem jó.
A jó kis csöves erősítő meg gyógyulgat a mester keze alatt. Továbbá EMG oszcilloszkóp a polcon figyel, a 40 MHz-es mérőfejjel az elejibe’.
Nem találok szavakat.
Életkép, na.